A cinderella story

Hej Annas blogg!
Nu sitter jag och Anna i soffan och kollar på A cinderella story, en riktigt bra film med Hilary Diff och Chad Michael Murray. Han är min drömprins... Hehe. Fast snart är den slut.
Efter filmen ska vi äta mackaroner, haha.
Idag vet vi inte vad vi ska göra. Bara vara hemma hos henne och kolla på film antar jag. Även fast det är strålande sol ute, hehe. Men vad ska man annars göra? Vara ute kanske?! Nej, men nu har vi redan bestämt, hihi.
Ja, nu är filmen slut. Vi har bara småkollat lite på den. Men jag har sett den förut.

Ja, juste... Ni kanske undrar vem jag är, det är en sak jag inte säger. Vissa kanske kan lista ut det, vissa inte.
Gissa i kommentarfältet vem jag är, haha.


Who I am? Thats a secret I never tell...
Xoxo
ANONYM ;)

Ps. HAHAHAH, herregud. Det är väll inte så svårt att gissa ? ;) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0