23.22

hejsan alla bloggare där uet:)
ja. nu sitter jag här och klockan är 23. 22. Och jag är INTE trött. jag brukar vara trött ganska ofta men inte idag. jag har inte druckit zäsk eller ätit gott gott. Men jag fattar inte vrf idag jag är såå sjukt pigg. Eller så är jag över trött så jag bli pigg, eller så är jag bara piss. På dom sista 3-5 timmarana jag har suttit framför datan har jag sökt på mestelsas blogg 1000 gånger typxD
ebbas blogg.
johannas blogg.
felicias blogg.
Victorias blogg.
Ellens blogg.
många bloggar. Juste
wust oxå( glömt vad ohn heter)
kenzaz typ gillar inte henne. Fattar inet vrf hennes blog är såå bra. alla tjatar om henne och säger att dom läser hennes blogg varje dag. men jag tycker den inte är så bra. Den bästa bloggen som finns är
www.mestelsa.blogg.se hennes blogg är jätte bra. korta inlägg emn bra ändå xD
aja måste dra mama tvingar mej. Kom ihåg JAG KOMMER INET SOVA! haha hon får bli arg MEN JAG SOVER INET KVINNA!
puss// baumgartnews ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0