Forum

Hejsan.
Idag har jag varit med Johanna.
Jag sov hos henne en dag och det var kul:)
vi spelade lite data och så. aja. Sen typ 10 åkte vi in till Forum. Johanna skulle köppa en sakXD eller jag hon köppte den inet bara några örhängen( fjortid örhängen kallade hon detXD) fast hon är ingen!!
aja. Sen var vi där till halv 2 typ och så pkte vi hem. jag köppte buss sak med mobilen. Och så trodde jag att det inte funkade så jag gjode 2 gångerXD
haha. Och så blev det ng * 2:(
aja. Men men. När vi kom hem så skulle jag ut med hgunden. Gick en sväng. Och det började regna på mej. Typiskt. sen ringde Johanna och sa att hon inte kunde vara med mej för hon skulle åka till dalaran fast jag trodde hon skulle det klockan 5XD så jag blev själv. Ringde Shailee. Men hon var med herman som är hennes kusin som bor i panama som kommer i gång om året så det gick inte. Aja. Kollade på tv. Blev sru på ALBERT!! och så spelade/spalar jag data. men men nu ska jag spala lite sims ska göra en tjockis familj som är vegetarianerXD
Puss// Baumgartnews.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0