Lever solklart!

Hejsan.
Förlåt att jag inte har bloggat på länge men asså jag har typ glömt bort min blogg. och så ringde jag Johanna i går och så pratade vi och då sa hon att jag närstan aldrig skriver i min blogg. Hehe sant men nus ak ajg börja igen.Idag är det skola och jag behövde vakna tidigt:( Jag som hatar det. Men jag är lite pirr i magen för på TORSDAG är det SOLAVSLTNING. coh då börjar jag SEXAN. det ska bli kul. Jaja. Nu ska jag bertätta om en sak som hände i går med mej och Shailee. Vi skulle GÅ hem till hennne. Men då såg vi en fågen med bryten vinge. vi tog ett par byxor som jag hde med mej och tog fågen och gick hem med den. Vi ringde till oliaka ställen men ingen ville ta hand om honom. Men så en underbar tjej sa att hon kunde ta hand om honom så han kunde flyga igen. Jag och Shailee blev as glada. Och vi böppte honom till Guther Guss Baumgartner Parasnis. Under bart namn. När vi skulle lämna honom bajsade han på sej. På MINA byxor. Men dom var för små i jalla fall. Och så räddade vi en fågel:) Jaja. Jag känner mej som en hjälte! Jaja. Idag ska jag typ inte göra något ska fråga Ellen om hon vill. Men annars ska jag vara själv. Ensam. Juste igår glömmdeShailee sin tröja här. Och nu ska jag använda den.Idag den är väldigt rolig för det står på den.
`¨Hug me! or i shall destroy you! ´ As kul. Jag kommer visa tröjan. Ha en bra dag.
Puss// Baumgartnews.


här är den. Rolig och läskig!!
Mhahahahahaha!!XPXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0