orminge, trollan, PIZZA!!

♥Hejsan.
Jag har inte avrit inne och bloggat solklart som jag ästan aldrig görxD
haha. men idag har jag varit med ellen. Vi hade jätte kul. Det var ett tag sen vi var tillsammans och det var kul att träffa ehnne igen. Hon tyckte min hund har växtxD inet ett dugg sen sistxD Aja. Vi gick ut med scooby(hunden) till re4nstättra. Och kollade en sak. Sen gick vi hem. Och gick ner till orminge. Vi köppte pizza där. Mumsmus. Ohh himelens godaste mat typxD
aja. Sen gick vi in och kollade en sak på lindex. Ni vill inte vetaxD haha inget farligt eller så. bara lite piinit att säga. aja vi gick hem och gick till trollan. Vi var där typ i 1 och en halv timma. eller typ 2timmar innan vi badade:) en kille och en tjej kom, badad förre oss, ett kill gäng kom, badade förre oss. haha. ojj vi är små badkrukor. sen kom hennes mamma dit. Hon visste inet vart vi var. HOn stjusade hem mej och sen åkte dom hem.  Kom hem till middagen och vi åt kyckling med potatis. mm gott gott. Sen så hade jag syslor att göra. städa rummet. och sen började jag logga in på datan och spela data och blogga:) Linnea ringde. Vi ska göra ng i morrn:) och så bloggade jag mer:) 
Puss// baumgartnews.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0