Partysova sova över

Hejsna:)
Det har gått ett tag:) eller nja typ 4 dagar men men. Dom senaste dagarna eller det kanska var 3 tror det men men över till ng annat!
aja som sagt dom senaste 3 dagaran har jag varit med victoria:) vi hade inet sets sen skolavslutningnen as kul att träffa henne! <3
Första dagen så gick vi till trollan. Vi skulle ta med oss met och så. Det gjorde vi. vi hade bakat kakor och gott. Och så tog vi med oss en sallad. Vi åt  en sen lunch för det avr typ klockan 2.halv 3. haha! aja medans vi var där badade vi solklart. det var ganska kallt men men. Sedan kom ellen och Sarah. Haha, det var as kul . jag kom på att leka Gandalfh i Sagan om ringen. Matel var min handduck och det var en tiger på den. grr!
Aja. ajg utmanade Ellen med saker och så. Men när ellen och srah inte hade kommig så var min daigkompis Tove där. Hade inet sett henne sen jag var 3- 5 år!! ah! Dom kom och badade där vi badade. Men vi åt då. Vi bara kollade på. Asså gud. Ofta! xD Tova kollade på mej. Hon har förändrats. Aja. Victoria sov hos mej. Vi hade as roligt. Spelade sims hela kvällen aja. Men sen sov vi. jag vacknade 11 gånger innan hon vacknade. Sömn tutta!!
aja. den agen/idag gick vi hem till Victoria. Hon skulle ha tjej middag. och det blev as rolig. Felica och ellen kunde inet komma snyft så vi var 6 st. vi hade typ bara 2 timmar på oss att göra allt vi kom typ 3 och det började 5. Vi hade as brottom. vi hadeingen efterrätt eller gosis ås vi sprang först ner och köppte godis sen sprang vi ner och köppte efterrätt för vi hade glömt det xD
haha! eferrätten avr jordgubbar med chocklad. mm! Vi åt lasange eller hur det stavas as gott och kollade på film. 5 firs date tror jag det stavasxD as bar film. Juset vi hyrde filmen:) Alla gick hem typ halv 10 xD fast det slutade 9 xD vi gjorde ng kurra gömma ute för hon bor i en lägenhet så det var mycket att leta xD 
aja sen gick vi hem. Jag tog ett snabbt bad och börjasde blogga.
Puss// baumgartnews. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0