Bra med pool

Hejsan.
Idag avr det skola efter den långa långa helgen. Åh det var inte skönt. Jag var as trött på morgonen och vaknade 7. Idag i skolan hade vi ja Sv, Matte, Historia och bild. Bilden suger för hon är inet bra!! Matte suger också för det är svårt, Och historia suger för att det är histora. Varför ska man lära sej det. Det är väll ingen nytta? Jaja. Sv är inte heller bra för att det är veckans ord, och min är borta! Så det är lite svårt. Och ajg ligger efter typ 5 kapittel. Ahh hjälp mej. Jaja, Efter skolan så skulle avr igentligen vara med Shailee men ngot hände men Tarak så jag var med ellen. Senare kom Felicia. Vi bakade kladdkaka och gick ner till trollsjön och åt den. Den var good. Felicia skulle egentligen bada men hon ville inte om ingen annan skulled det så det blev inget:( Jaja. Joar, Daniel och Niklas var där(går i min klass) dom kastade kottar på oss. Fast ingen träffade. Så vi bara satt där. Haha! SEn gick vi hem och Felicia gick hem skälv. Undra varför? Eller åkte hem lite senare med sin mamma eller pappa:S och då passade jag på att gå ut med hunder Scooby. Han hade sprungit mycket så ahn läs as rolig. JHag gick förbi Johannas hus. Ebba Johanna och Victoria badade och jag sa hej. Och ajg och Johanna bestämmde att jag skulle ditt lite senare. och det gjorde jag. Jag åt min mat. Pizza mm. Gott gott har typ inte ätigt det på skiit länge. Sen gick ajg över. Johannas pool är jätte var och stor. Okej jag hade badat i den förra året då! 38 grader! Skönt. Efter vi hade gjort det ås gjorde vi någon lek när vi duschade(stavas vet ej) Det avr iskallt vaten. Och om Johanna stod i det i 4 sek, skulle jag i 8  sek. Asså dubbelt. Det var hämskt. Man fick as ont i huvudet. Sen tog vi varmt vatten och gjorde om det. Gud vad det var kallt!! Sen gick ajg hem loggade in på pa. åt tårta. haha. Och sen bloggade jag lite. och nu gör jag det.
Puss// Baumgartnews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0