Friluftsdag M.M

Hejsan. Förlåt om jag inte skrev i går men jag hann tyvärr inte. Jag var med Johanna hela dagen och vi busade lite. :) Vi skulle jogga men det bev för sent ås jag gick hem för att äta. Jag fick kallkon. Vi kunde ha badat i Johannas pool men den är typ sönder. Fodralet är det typ. Så naj. Vi kunde inte. Men vi  hade kul ändå. Jag blev klar med en sak på slöjden. Min väska i går. Den belv jätte fin. Jag vill inte vara ego. But I Love It! jag och johanna skulle sola. För det var as varmt. Men vi ville spela data också. Men man såg inget där ute så vi satte oss i hennes badrum och spelade. Och glömde totalt att vi skulle sola. När vi väll skulle det så regnade det. Typiskt. Men idag så kan vi sola och kanske bada. Idag är det typ friluftsdag! Och det är inet kyl för det suger. Och jag ahr skavsår på hälen så jag kan inte ha en sko på den foten. Så jag måste lida hela dagen. Och så ska vi cykla dit. Ännu bättre/ NOt!! Velamsund vill väl ingen cykla till.
JaJa ska dra till skolan.
Puss// Baumgartnews.

den här väskan gjorde jag. Stolt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0