Frisk

Hejsan.
idag är jag allt frisk. Jippo. Det är bar för att vi hade hemkunskap i dag. sista gången:( men det braiga med det är att vi gjorde tårta, rulltårta. okej den är inet äklig men min var...ja sådär. Smakade bröd med hallon och grädde. mumsigt... Jaja. Det var sista gången vi hade hemkunskap. Vi kommer inte ha det i 6:an. Neej! Det avr ju det roligaste ämnet av allt. Specielt matte! jaja, vi hade anda saker oxå i dag. Inte bara hemkunskap, utan. Kompissnack= Kul.
No= jobbigt måste skriva snabbt och mycket/kul för jag gör film.
Tidningsläxa(2 har den varje vecka)= sådär. Orka lyssna på nyheter.
Det var våran dag idag. Vi har sovmorgon, men det hade inte jag. Jag hade utväcklingsamtal. Jätte kul....NOT! Jaja nu är det över så det så. Efter skolan var jag med Felicia. Vi hade as kul. Juste nu kommer vi inet ha skola på torsdag eller fredag! jaja som sagt afr jag med Felicia, kul. Vi spelade data Joggade:( eller jag cyklade och så bakade vi småkakor. Dom lev jätte bra och goda. Felicia gick hem sen skom tjuven/Albert. Han hade tagit min cykel. När jag joggade cyklade  jag med felles. hans kompisar skulle visst sova här. Erik, Kalle, agust och micke + albert. Mhm lever livet asså....Jaja kollade på film .
Friky Friday stavas det typ. Bra film. Rolig Den får en 10 av annas knattar. Sen spelade jag lite data. Och nu bloggar jag. Man ska ha kul kul ku. men jag har tråk tråk tråk! jaja ska kolla på nästa film Tånårsliv. Önska mej en bra/hemsk kväll.
Puss// Baumgartnews.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0