Partay/trollan

Hejsan.
Nu är det jag som skriver inte någon annan. Jajaj. Som Julia kanske skrev så var vi i trolan idag. Det är en sjö, den är as kall. Em För fötter:S Jaja, dom som var där var Jag(OFC) Julia(OFC) Ebba(OFC). Och så kom, Ville, Naklas, adam, Felicia och Ida var också där. Lilla klumpen var vi. Och vi hade kul kul. Okej. Sen klockan 4 halv 5 så gick vi hem:( Och bytte om till Felicias partay. Det var as roligt. Hon har fått en studdsamatta. Roligt Roligt. Vi åt good mat och efterrätt. Mmm. Sen kollade vi på film Twiligt. Men alla blev typ okoncentrerade så alla slutade kolla och gick ut och studdsade. 2 och 2 fick bara studdsa men vi löste det gott och väl. Sen lekte vi lekar. Och det hade då börjat regna. Men inet så mycket men man blev lite blöt. Det var roliga lekar. Men ajg fattade typ inte de första leken. Man skulle ta 2 steg och leta och sen skulle man räkna ner först från 15 sen 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, Ja och så skulle dom andra gömma sej. Oke j det låter osm att jag fattar men jag hängde inet med  riktigt. Sen sduddasade alla typ. 2 och 2! Sen, ja började dom flästa gå hem. Och då gick jag Ebba och Johanna hem, men varandra. Vi skulle kanske bada i Johannas pool men vi fick inte. Thats Life. Sen när jag kom hem så tog jag ett glas te och kollade på tv-. Ingen roligt så jag bloggade lite som jag gör nu:) 
Nu ska jag dra Playahead väntar på mej;) 
Puss// Baumgartnews. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0