Sjuk:(

Hejsan.
Idag har jag det piss! Ja som det står är jag ju sjuk:(
varför. Det är piss att vara det. Jag vaknade mitt i natten klockan 3 på morgonen. Och kände att jag hade as ont i halsen. Och så gick jag för att ta en alvedon men jag hade jätte svårt att gå för jag var yr:( Sen tog jag min alvedon och gick och la mej. Men det var inet heller så kul för jag svettades och frös. Sen somnade jag om. Och nästa/ idag mår jag piss. Och det var ingen rolig natt. Så mamma och pappa är på jobbet och ajg är skälv hemma. Jag har kollat på simpson och Elisabeth filem(den andra) och Jag ahr bara vilat i dag så. Sen kom våran stäare. Hon kommer från spanien och jajg fattar ingen! Jaja. Nu bloggar jag och ska äta lite. Jag är hungrig. Ja det får bli en piss dag.
Puss// Baumgartnews.

Filmerna jag kollade på.
Simpson= Rolig/ jätte bra.
Elizabeth= Drama, läskrif inte mycket, bra


Lilla Anna. Ler, och är sjuk. passar inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0