Skansen, Darin, BEYONCE!!<33

Hejsan.
idag är det min lyckoo dag. För missade jag skolan för att jag är friendsare och då åkte vi till skansen. Och det var hut kul som helst. För jag var med Ida:) och så såg jag en kändis eller ja någar, Darin, Jenet(venne hur hon stavas), den andra från made in sweden, david från Fredag igen? typ. Star pilots eller hur dom stavas! jaa det var dom. Den som jag tog mest bilder på var Darin! Solklart. jaja. sen när jag kom hem gick/sprang jag hem till felicia. juilia var med ett kort tag. sen gick hon. Felicia och jag spelade lite Sims och så gjorde vi oss ordning till en konsert. juste jag vet att du tänker rätt. Beyonce!!! det ska bli jätte kul!! och med felle ännu roligare!!! Nu ska vi typ äta...eller lite senare. och jg längtar så ajg kan dööö!!!!! ahh hjälp mig NU! Fatta BEYONCE.
Jaja. Nu ska vi åka. Ha en bra dag. //Baumgartnews.


Här har vi henne! BEYONCE!!<33
Hon avr så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0