Skola, ingen handboll:(

Hejsan.
Idag har det ju varit skola och det var inet det roligaste som finns då. Men våran jumpalärare sa att vi skulle spela handbollsmasch men sen avr det visst ingen. och jag var orolig att vi skulle ha ute gympa. Och jag hade linne och shorts(stavfel) Men som tur var, var det inne. Men men detta är våran längsta dag som vi har.Men den är inte så lång. Eller jo ganska mycket. Men det blir förvirrande! Vi gjorde mästa göra klart idag. Engelsa ska vara klart. So ska vara klart, Svenska sk vara klart. Allt typ. Men men. efter den långa skoldagen så var jag med Shaille och Bella. Vi hade jätte kul. Vi bakade och SKULLE bada men det var inget vatten i poolen. haha. Jag har en liten bubbelpool. Du skulle se Shailees min när hon öppnade poolens lock och Bellas. Hon som såå gärna ville bada! haha!! Men ajg visste inge och min min var nog oxå jätte rolig, Oj oj! Jaja. Dom skulle hem typ 6 och då kollade jaqg på tv. Sen ringde jag runt lite. Shailee och Bella ska sova hos mej i morrn och då ska som komma typ 4 för vi ska pä bio. Juhu!! Kul. Och så sover dom här. mamma och pappa är borta nu så Frerik(min farnror) är här. As kul För han är jätte rolig och jätte snäll. men han sover över här för han ska till norgesnart. Eller någont sånt var det:S
jaja. Imorrn är det kaneval och jag ska avar clown. haha. men jag kommer misslyckas totalt att klä ut mej!! Haha!! Ni får se bilder i morrn på hur jag ser ut.
Puss// Baumgartnews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0