Skoldag....

Hejsan.
ja som sagt som jag skrev i morse, ja det var skola. Det var okej/kul. Vi hade månag olika ämnen(4 ämnen)  och det var skönt. Dom var typ, läsa för 6 åringar(allvar det är TRÅK!) och samma lektion var det sv. Vi skriver spökhistorier. As kul! sen avr det, sv/ eng, kul eller ja okej. Sen lunch! ÄKLIGT! sen var det idrott. var inte med för att jag har ont i foten:( sen hde vi slöjd. Slöjd SUGER! Jag gjorde en västa, och blev sedan klar. men nää jag mnåste göra en inne västa! gud asså!! Fast snart är jag klar. Jupo! efter det juste vi fick sluat n halvtimma tidigare i dag. Kul kul. Sen gik vi till rakethallen(eller hur det stavas) och köppte liote gott gott. mums mums. jag avr med Ebba och Johanna. Vi såg en orm. Nu har jag ormförbi eller hur
det nu stavas. det oxå. Vi hade handboll på kvällen. Då träffade jag min äskade Sarah. men shailee kom inte:( Ebba och jag kunde inet vara med, för våra fötter gjorde ont. Så vi var i våran fantasy? ajja. Kom hem vanlig tid.
puss//Baumgartnews.

Mitt kära handbolls lag. ILT! <33333   
Har ingen aning brf jag laddade upp den bilden. ILT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0