Studdsamatta,vettenspridare

Johanna hoppar igenom vattenspridare.
Hejsan.
iadg som sagt har det varit friluftsdag. Och det var inet kul. Cykla dit, gå hela dagen! och den cykla hem! Vem pallar det. Efter det var jag med felle och Johanna. Vi var as trötte först, Men sen kokade vattnet och vi hoppade lite. Vi gjorde(Felicia och jag) gjorde konstiga danser. Hoppade runt, Upp i luften och Johanna kollade på när vi gjorde det 1 och 1. As kul. Efter det så skulle jag sjunga lite. För jag ska sjunga upp på skolavslutningen för min klass. Pirr pirr.Men det komer säkert att gå bra.  men men, Efter det så tog Felicia fram vattenspridaren och satte på den. jag som hade på mej(stavas her ingen annign:S) Så jag blev en anning blöt. vatten avr iskallt, så det var ju inet det bästa heller. men men. sen skulle jag hem, skulle ut med hunden. Det var as varmt!! Men lidandet tog bara 10/15 minuter. medans så pratade jag med Shailee om i morgon. Jag isabell och Shaille ska göra något då.Och solklart åpratade vi om annat. Medans höll ajg men macka som ajg ville äta men jag orkade inte. Sen kom jag hem. Kollade på tv(åt mackan) Och sen kom albert och plågar började. Sen så gick vi ut. och kasta sten på avrandra, aj aj. Någar 6 or komförbi. Pinsamt. men jag bara garvade och log mot dom. (tror att dom är colla eller?) ;) Och sen satte jag på datan, chattade lite med Ebba, Elvira,victoria och Adam sen så började jag skriva. Bar dag eller?
Puss// Baumgartnews.

Anna/Jag hoppar igenom vattenspridare.


Kommentarer
Postat av: Mkr

haha fett kul :D

2009-06-05 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0