shalle/bella.

Hejsan.
Idag har jag haft kul. jag var med Shalle och Bella. Vi hade kul kul kul. Vi gick till insjön. ingen badade men Bella ville det. Inte jag! jag är badkruka och det var sviiiinkallt! Bella hade gjort dom goodaste mackorna någonsin! Mhm. så gooa. Vi tog med dom til in sjön så vi hade en picknink. As kul. Oh juste när Dom lagade maten så var jag utelåst. Men dom öppnade fönstret till mej. men jag snodde saker. Osten, kruckor, Tomater, mycket mer. Dom blev inte arga men irreterade. Haha! Och i morrn ska ajg vara med Shalle. mer mer mer! Så kul. Haha. Oj. Nu ska jag äta godis och ringa lite här och där.Sen ska jag göra onskefulla miner till min pappa mamma och broshan. Mohaha!
Puss//Baumgartnews.

Bildersenare

Kommentarer
Postat av: isabel

whooooo! hemligt recept på dessa gooodaste mackor som jag gjort:) ni måste svara på min gååta för att få reda på mitt recept skriv i gb o så gör jag en gåte:)

2009-06-10 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0